Deryagamze devletteyim ben şuan özelde takipliydim ama beni onlar eğitim araştırmaya yönlendirdi. Özelde bu kadar detaylı ilgilenilmiyor dediler ve riskli bir durum olduğu için sanırım onun da etkisi var. Bir de tabi her gün kan alınıp nstye bağlıyorlar sizi. Özelde bunlar çok ciddi masraf.