Umarım. Açıkçası doktorum gitsen sana yatış verirler dedi. Nst ye bağlayıp kan verirsin sürekli dedi. Kontrol altında tutarlar dedi. Bence şu an için gerek yok dedi. Safra asidi değerlerini bir görelim dedi. Sabah vereceğiz bakalım. Size ilaç tedavisi başladı öı? Başladıysa hangi ilaç ? Bir de ilk gittiğiniz de değerleriniz daha mı yüksekti?