Yncygt gul-lale1 teşekkür ederim be im en belirgin bel agrim var digerleri bi kere du geçti belki üsütmede olabilir onlar
Aslihan-ozkan Yncygt benimde memelerim çok gerginleşti işte adet olucağım zamanda oluyor öyle bel ağrım kasık ağrım felan yok. İğneden sonra belim çok ağrımıştı ama 3 4 gün sonra geçti nezaman test yapacaksın
Aslihan-ozkan Yncygt iğneden sonra mı 23. Benim perşembe 14. Gün oluyor iğneyi sayıyorum herkes öyle diyor
Aslihan-ozkan Yncygt erken değilmi 15 16 diyorlar ama bilemedim. Yaparsan haber ver valla bende yaparım ozaman çarşamba felan
Yncygt Aslihan-ozkan carsambaya kadar gunumuz dolmuş oluyor bnm bildigim 11. Gunden donra testle takip edilebilir. Benim elimde test yok canım sende varmi? Denemen icin
Aslihan-ozkan Yncygt yok valla ben en son 8. Gün fln yaptım iğne etkisi geçtimi acaba diye belli belirsiz silik çıktı. Daha geçmediğini anladım sonrada yapmadım perşembeye kadar bekliycem belki adet olurum