Demsi_83737 Edadlgc barkoda gerek yok canm sağlık ocağının internet sitesine gir tc kimlik numarası ile bilgileri girip görebilirsin çıkmıştır sonuç
FamiliarO _sengul erken gebelikte de negatif ama hala regl olmadım ve benim hiç şaşmaz bu da ilk korunmasız ilişkiydi yarın bi doktora gidecegim
Anonim189 Benim verdikten 5-6 saat sonra e nabızda görünmüştü sonucum sizde tahlillerim kısmında çıkmıyor mu
Minikaskk Edadlgc çok silik benim de böyle çıkmıştı iki gün sonra test yaptım çok az daha belirgindi inşallah vardır ve sağlıklıdır🙏
Buseerdem1 HelloooMomy 2 günde 2 katı artması lazım 6 ciksa bile pozitif olmaz malesef ama 10un üstündeki değer pozitif
Diladeniz2 _sengul benim adetimde 3 gün geçti halâ tek çizgi geç döllenme olabilir mi acaba diyorum ?