Edadlgc
Ben ilk kan verdigimde değerim 4 çıkmıştı ve acildeki doktor gebe değilsin ama için rahat etsin iki gün sonra yine ver dedi, verdim ve 11 çıktı daha sonrasında 30 , 90 derken şuan 36+5 im yani değer önemli değil yükselmesi önemli takip et ve umudunu kaybetme🙏🏻