MeltemmB benimde acı eşiğim fazladır. Parmağımı kessem acısından duramam sanki ama bende normal istiyorum. O an diyorum ki nasıl bi his duyacam. Nasıl bi mutluluk aylardır beklediğim yavruma kavusucam. Sevinçten gülerim gibime bile geliyor. Allah sonumu hayır etsin :) çok istiyorum yavruma kavuşmayı. 32. Haftadayım. Erken oldugunu bilmesem şimdi gelsin isticem Rabbim nasıl bi duygu bu böyle. Tekme artıkça sevinçten nasıl mutlu oluyorum. Allahım hayırlı saglık lı evlatlar nasip etsin doğum bi şekilde olacak. Korkmayın