Ozge11 yürürken, yatakta dönerken öyle ağrım oluyorki. Herkes çatı kemiğin alıştırma yapıyor diyor. Hazırlanıyor diyor. Ama o Bebek ordan çıkarken resmen 10 cm açılacak. Daha açılma olmadan böyle ağrıyorsa çıkarken nasıl ağrıcak kim bilir diye düşünüyorum. Belkide acımıcak bilemeyiz ins kolay doğumlarımız olur