Esragok-k1 Geçmiş olsun rabbim şifa versin bende gebeyim 1 ay önce hastalandım öksürük iki kutu antibiyotik kullandım geçmedi tıkanıklık vardı bide ciğerlerime astım başlamış bide hava verdi gecmedii iki hafta ara verdim 3. Kutu antibiyotiği kullanıyorum kadın doğum doktorum enfeksiyondan çok bişey olmazda şekerine dikkat et dedi bana benimde insülin direncim var ama düşük çıktığı için diyet yapmıyorum henüz buarada CRP 7 benim düşük olmasına rağmen hastalığım malesef geçmiyor hala geceleri tikaniyorum öksürükten kusuyorum napcagimi şaşırdım artık bu antibiyotikde bitince geçmezse gene göğüse gidicem sizde muhakakk gidin doktora ben çok geç gittim belkide ondan geçmiyor hastalığım ggrip gibi olduğumda hemen gidip tedaviye baslasaydim belkide kalmazdim rabbim şifa versin tekrardan