Boncukk123 Çok teşekkür ederim 🌸 bu gün dışarı çıktım a101 e gelmiş numara olarak baktım yeni doğan yazmıyor sadece 1 2 diye devam ediyordu kafam karıştı bazı bezler direkt 1 numara olarak da geçiyor ya ikilemde kaldım stok yapmayacağım Molfix ile sleepy deneyip memnun kaldığım ile devam edicem çok endişe ediyorum şimdi oturdum liste çıkarıyorum daha kendime çanta bile almadım bebek çantası hazırlamakla başladım. 🤷🏻♀️