Bebekbeklrkn Masal_Aras Ben araştırdım en çok beğenilen Molfix dediler bende onu aldım oğluma bakalım 🤔 denemeden bilemem
Boncukk123 Masal_Aras sleepy bio natural aldım ıkı paket deneme olarak nasib olursa pişik olmazsa sızdırmazsa bir süre ona devam ederim
Toprakksx1 Boncukk123 yeni doğan için kaç numara aldınız ? Bende Molfixin numarası belli ama sleepy numarası kaç almalıyım?denemeyi düşünüyorum ama numarası kafamı karıştırdı 🥺
minikmucizeemaak Rabiul Prima da molfix de vardı yaramadı bize canım. Bence çok stoklama ıslak mendil bile pişik yaptı düşün. Slepy yeni doğan kullanıyordum diğerine geçtim slepyjin o bile pişirdi yenidoğan aldım tekrar stokladıgkm duruyor. Ama bende senin gibi çevremde ihtiyacı olana verdim:)
HMH Masal_Aras genelde sleepy pişik alerji vs yapmıyor içeriği de temiz gibi şeyler burda çok okudum çevremde de memnun olan vardı 1 numara aldım ben de sleepy cerrahi diğer türlerine göre daha ince daha güzel oluyormuş ondan aldım ☺️
elmaelmaelma Ben ilk çocukta prima premium care kullanmıştım ama fiyatları şu an çok yüksek geldi. Sleepy kullanmayı düşünüyorum. Hamilelikten önce ped olarak da kullanıyordum, memnundum. Bebek bezi de iyidir inşallah.
Masal_Aras Şimdilik sleepy aldım kızlar 200 er adet olarak bakalım deneyip göreceğiz hepinize teşekkür ederim destekleriniz için 🙏
Hdyeatay Masal_Aras Prima imkanınız varsa ben başka bez kullanamıyorum molfix aldık bir paket pişman oldum bitmedi de çocuğun poposunu kızartıyor
yasminnnnnnn Masal_Aras sleppy ve baby turco ciddi pişik yaptı Molfix çiş kokusunu dışarı çok veriyor prima premium kullanıyorum boykot diye baby turcoya geçmiştim ben böyle berbat bez görmedim mecburen geri primaya döndüm ama premium çok güzel normal Prima değil
Deletedmom_116 Her markayı denedim Sllepy kullanıyordum markette bulamadım Sanırım Fiyat artiis olucagk için yoktu goon aldım çok daha memnun kaldım 6ay20gunluk oğlum
Eminesendur Elim gitmeye gitmeye olsada prima preimum care aldım ben şimdiye kadar ğpişikmyapan bebek duymadım 1numarada 140tane 3 paket 2 numaradan 210 tane 3 paket aldım
Kilaflarinmucizesi Eminesendur Prima premium care almıştım kızıma hem de nasıl stoklamıştım 1 yaşına kadar resmen tüm bezi stoklamıştım ve sonuç ilk günden beri sık sık da değiştirsem pişik yaptı. Ve 6 ay boyunca ıslak mendil dahi kullanmadım demem o ki Prima premium care bile pişik yapıyor
mucizem0111 İlk oğlumda sleepy 2 no ile başladım ama büyüdükçe sızdırma sorunu oldu bu bebeğime 1 numara molfix sipariş ettim dün trendyolda 160 adeti 280 tlydi tanesi 1.75e geliyodu molfix içerik değiştirdi dediler inceltmişler falan yorumları hep öyle ama denemeden bilemiycem yenidoğanda zaten pişik sorunu olmadıgı sürece sızdırma durumları pek yaşanmıyor minik oldukları icin yani benim fikrim
Demir-Fatma E bebeğin bezide çok güzel baby me çok güzel kokuyor ben 1 numara aldım 3 paket yavaş yavaş stok yapicam