Aayyss epiduralda oluyor ama normal dogumdada oluyor diye biliyorum cuma doktora gidince sorayım ne dicek spinal daha çok oluyo daha derine uyuşturma olduğu için 😀😅 sorabilirsin herşeyi canim aklına gelen şeyleri anlatırım bilip yaşadığım şeyleri kafanda takilmasin 10 gün sonra tekrar olucam sezeryan yine anlatırım sana 😊yaaa şimdi baktimda sen 15 ocakta olucaksin benden önce doğumun benimki 19 ocak hiç sıkıntı etme kolay geçiyor 😀