Naka ilki spinaldi benim bunu genel düşündüm doktorda sondayi uyutmadan önce takiliyo çünkü bebeğe anestezi gitmeden çıkartmamız gerekiyor sondayi takmakla uğrasamayiz dedi hazır olması lazım dedi bayilinca hemen bebeği çıkartıcaz acimiyo dedide bilemedim yani 😅 spinalde yok ya bel ağrısı falan 4 sene oldu taş gibiyim bı sorunum yok