Yeni doğan bebeğe dinen yapılması gereken şeyler nelerdir dıe araştırdım. Ordan oraya değerken hocaları dinledim hep. Akika kurbanı varmış mesela adak gibi değil aile fertleri de yiyebiliyomuş. Allah’a şükür namına kesiliyor muş. 7. Gün bebeğin saçı kesilip ağırlığınca gümüş altın veriliyomuş gücün neye yeterse. Saç kesilmese de olurmuş ama kesilmesi daha faziletli diyolar. Ben kayınvalideme anneme büyüklerime vs sordum hiç birinin bu konu hakkında bir bilgisi yok. Eskiden ne gördülerse onu yapmışlar onu doğru bilmişler. 🥲