Bsra_ayz siz mutlaka doktora gidin benimde 17 haftalıkken öyle oluyordu idrar sızıyor sanıyordum ama meğerse suyum geliyormuş 18 haftamda su kesesi düştü ve patladı doktor bebeği almaları gerektiğini söyledi.
Lütfen acil bir doktora git.
İnşAllah kötü birşey değildir