Azra8Engin cennetb 21+2 ama son adet tarihine göre 23+0 geç yumurtlama. Su hospital murat beye gidiyorum
Kaanin-annesi Merhaba, bizde 36. Haftaya girdik bugün Alsancak ta özel bir kliniğe gidiyorum.su hastanesi ile anlaşmalı
Aslihan-gur35 Kaanin-annesi Bende buca da klinlige gidiyorum su hastanesiyle anlasmali doğum ücretini konuştunuz mu kontrolüm haftaya daha konuşamadık merak ediyorum
Kaanin-annesi cennetb Amin inşallah teşekkürler. Herkes sağlıkla kolaylıkla bebişini kucağına alsın inşallah.
Toprak-Elif cennetb Merhaba ben 12+0 dayım. Şimdilik Gözde hastanesi Kerem Bey’le gidiyorum. Tip1 diabetim olduğu için ilerleyen sürede devam edemezsek Ege üniversitesine gideceğim. İlk çocuğumda da öyle olmuştu…
2prns_1prnssannesi Toprak-Elif bizde 35 +5 olduk bugün bnde diyabetliyim İnsülin kullanıyorum sbah açlıklarım yüksekçıkmaya başladı o yüzden tedirginim biraz bu arada ben Ayrancılar özel medifema hastanesi Emrah Beyan a gidiyorum
bensu_35 cennetb cennetb 39+5iz özel kliniğe gidiyordum kontrollere ama doğuma devlete gidicem çünkü doktorum egepolle anlaşmalı şuan zamn gelmiş 45 bin istiyorlar çok pahalı geldiği için evimin yakınında buca kadın doğum var oraya gitmeyi düşünüyorum ama bayraklı şehir hastanesinide temiz diye duydum fakat orda doğum yapan kimseyi bulamadım sorularım var ne yapıcam bilmiyorum sancılarımda var her an doğrabilirim
Yglzr bensu_35 bnde özel kliniğe konakta doktorun kim egepolle anlaşmalı ikinci doğumum olacak bu seneki fiyatları bilmiyorum ne yazık ki 😒 pahalıymış baya üç aylığım daha doğurana kadar 60bin olur gari
Ysmn-16 Merhaba menemende oturuyorum.. özel bi kliniğe gidiyorum can hastanesinde doğum yapıcam.. 32+5:)