@sevv12 merhaba, doktor buldunuz mu? Ben çok araştırdım. Bir çok doktorla görüştüm. Engin saricaya gidiyorum, harika doktor. Aşırı korkularım olmasına rağmen oraya gidince normal doğum yapacağıma inanıp çıkıyorum:) kesinlikle tavsiye ederim. Manisadan geliyorum ben. Yeri de size çok yakın. Tavsiye ederim.