Azra8Engin Nurcanakkaya gebelik öncesi nesin hanıma gidiyordum gebelik planlıyorum diye. Memnun kaldım
Sedaaktas35 Foça da oturuyorum. 13 hafta 5 günlüğüm Ekol Hastanesi’ne gidiyorum Sadık hocama çok memnunum
basinci- Nurcanakkaya merhaba 35+1 olduk bugün gaziemirde oturuyorum şirinyerde Tahir Özgüdere gidiyorum ay sonu doğum inşallah 😊
hayalim35 Nurcanakkaya 24+4 haftalığım 3.gebeliğim buca kadın doğuma gidiyorum diğer iki doğumumu da orda yaptım
aytencelik Selamlar ben de çeşmede oturuyorum Karataş hastanesi arzu hanıma gidiyorum kızlar doğum ücretlerini öğrenen varsa yazın hangi hastane ne kadar bilelim fikir edinelim 🥰 Karataş yılbaşı öncesi 23bindi şimdi yükselmiştir yeni öğreneceğim
alynozds İzmir Menderes’te oturuyorum Medicana hastanesine gidiyorum çok iyi bir hastane ve doktorları da çok iyi öneririm