Doğumun kendiliğinden gelmesi, rahat geçmesiçin ve doğumu biraz da öne çekmek amacıyla hurma yemeye başladım günde 2 adet şimdilik haftaya artırmayı düşünüyorum. Bilmiyorum ne kadar etkili olur. 40a kadar ve belkide daha fazla beklemek istemiyorum 🙄 Kimler benim gibi sabırsız. Aşırı sabırsızım ve bu ay bitmek bilmiyor sanki 😕 Bizimkinin de geleceği yok nst de düşük çıktı daha var dedi doktor 🤷🏻♀️ tabi belli olmaz da ama işte bir umut 🥰