Gulseren_yagiz Kızlar bugün doktorum 22 ocak için gün verdi hastaneden randevu oluşturduk şuan 35 +3 uz 22 ocakta tam 38 haftalık olacağız doğum korkusundan mi böyle düşünüyorum bilmiyorum ama 38. Hafta erken mi
mervemurat16 Gulseren_yagiz yok genelde 38 e veriyorlar zaten bende 25 ocağa aldım 38+3 günlük olucak
alynozds Gulseren_yagiz Canım ben burda çoğu insanda 38in içinde gün verildiğini gördüm çok nadir benim doktorum gibi inatçı doktorlar 39+3e veriyorlar bende 38de alsın diye direttim ama olmadı maalesef 😄
gizem050601 Gulseren_yagiz 35+2 yiz bize de 23 Ocak olarak tarih verdi doktorum gelişiminden yana problem olmazsa %99 o gün alırım dedi
mervemurat16 Gulseren_yagiz stres yapmayın sezeryan 10-15 gün önce alıyorlar genelde normal tarihinizden
Tugceseker Bende 37+5 içindeyim yarın bizede gün verecek doktorumuz muhtemelen önümüzdeki hafta içine gelecek, erken mi diye düşünüyorum ama:)
Gulseren_yagiz Tugceseker Ay dimi ya insana erkenmiş gibi geliyor sanki daha ne kadar içimizde kalacaklar 😀
Halimeo Kizlar ilk dogumun erken oldu sancı cikmisti 35 haftalık sezeryana acil alindim ikinci doğumum 38 oldu 3 gebeliğimi 39 istiyorum inşallah 39 yapar alır sezeryana
Kubra-00 Bebeğinizi kaç kilo söyledi şuan? Bende 38.haftamda sezeryan oldum. Bebeğim 2.300 doğdu. Bukadar zayıf olacağını bilmiyordum mesela
Kubra-00 Gulseren_yagiz 35.haftamda banada 2.600 demişlerdi. Doğuma girerken 2.900 dedi doktorum ama hiçbiri gerçek değilmiş😒 birde en iyi özel hastaneye gitmiştim
Gulseren_yagiz Yazmelegi_ çok teşekkür ederim genelde planlı sezeryanlar bu haftalarda oluyor sanırım 🌸
Ozr42 38-39 sezeryan günleri diye biliyorum. Benide tam 39 da alacak tabi kendi gelmezse dedi doktorum. 38 de normal bence .
Tugceseker Benim de geçen hafta 2.800 gram 50 cm ikinci bebeğim olacak ilk kızım 39+1 olmuştu 3.130 gr doğmuştu 😊 sezeryan olunca çok bekletmiyorlar herhalde ya
Xxxmelodi666 Gulseren_yagiz normal kabul ediliyor hatta benm ilk gebeliğimde 38+3 te suyum geldi bazı sorunlardnda acil sezaryene alınmıştm erken mi dediğimde doktor tam zamanı bu saatten sonra kalsada çok fark etmiyor demişti
Gulseren_yagiz Xxxmelodi666 yaaa demek ki zamanı benim ilki 37 de zorunlu sezeryan oldu kuvezde kaldı ben o yüzden çok korkuyorum