GPinar Blueberry0 amin canım inşallah 😊sağlıkla gelsin prenses inşallah güzel haberini bekliyorum 🤗sonra bana dua edersin inşallah bende prensesimi sağlıkla kucağıma alayın😇
GPinar genc2kizannesi maşallah valla 🥰bende 35haftalık hamileyim bugün 2450 dedi kilosuna haftasına göre iyi dedi şimdi sizden böyle yorum görünce maşallah dedim valla ne güzel ele avuca gelen bir bebek olmuş :)şimdi ki bebeğiniz kaç kilo 31.haftada
GPinar Blueberry0 ay deme öyle sakin kuzum inşallah güzel doğumun olacak sonra sıra bende inşallah bendede korku heyecan oluyor ama bakalım:) normal doğum olarak gözüktüğü için heran gelebilir endişesi bar 🤣
Blueberry0 GPinar benimde normal o yüzden korkuyorum zaten sezeryan olsa gram korkmucam 🤣 çatı muayenesi de yapmadı doktorum uygun muyum bilmiyorum yani açıklığım da aynı şekil bilmiyorum 🤣 Sabah belli olacak hepsi 🤣
Birannis Blueberry0 ay bende yarın 41+1 oluyorum büyük ihtimalle benimde suni sancı için yatışım yapılacak
GPinar Birannis Rabbşm hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin canım sende dualarımdasın inşallah ❤️
Birannis Blueberry0 amiin inşallah değişik duygular içindeyim doktor dünden için yatış verecekti aslında da ben beklemek istiyorum dedim cuma kesin kontrole gel hatta hazırlıklı gel dedi bakalım 🫠
Birannis GPinar çok teşekkür ederim amin inşallah hepimiz sağlıkla kolaylıkla kucağımıza alalım inşallah