GPinar İlk kez bugün nst bağlandım da hangisi sancısı hangisi bebeğin kalp atışı acaba doktora soracaktım unuttum 🙈35+3 haftalığım doktor sorun yok dedi NST DE ama ben merak ettim hangisi sancısı oluyor hangisi bebeğin kalp atışı felan 🙈
Midwife10 GPinar üst kısım bebeğin kalp atışı 120-160 hatta 180kere kadar normal bazen. Alt kısım sancı kısmı 40 üstü 20dakikada üç kez tepe olursa aktif ağrı olur . 20-30genekde sancı sayılmaz
GPinar Blueberry0 teşekkür ederim 🥰peki sancı olduğu zaman nasıl bi grafik okuyor inişli çıkışlı felan mı böyle 🙈bilmediğim için merak ediyorumda:)
GPinar umrumdadegil ay çıktıysalar ben hissetmedim valla sancı felan :) korkuyorum zaten ya hissedemezsem felan diye kimisi hissetmedim nst de çıkıyor diyor ya 🙈ilk gebelik olunca endişe mi ediyorum ne bilemedim 🙈
GPinar genc2kizannesi aaa öyle mi az kalmış sınıra valla desene🙈38. Haftayı görür müyüm acaba merak ettim valla
GPinar Blueberry0 bunu öğrendiğim iyi oldu 37. Haftamda gittiğimde bakayım direk :) bakalım o zamana kadar sancım olmazsa tabi Şuan iyiyim de 🥰siz kaç haftalıksınız
genc2kizannesi GPinar benim 35.haftada 80 90 cikmisti 2 gün serviste yatırıp dogumu durdurdular serum verildi
Blueberry0 GPinar yarın 40 haftamı dolduruyorum. Sabah 8 de yatışım yapılıcak muhtemelen suni sancı alıcam🥲
GPinar Blueberry0 ay Allah yardımcın olsun kuzum güzel doğum olsun inşallah duam seninle öyleyse 🤗prens mi prenses mi gelecek inşallah
Birannis Blueberry0 ay bende yarın 41+1 oluyorum büyük ihtimalle benimde suni sancı için yatışım yapılacak
genc2kizannesi GPinar şuan 2.gebeligim 41+0 da dogurdum ilkini 4kilo 51cm , simdiki 31 haftalık 7 hafta kaldı doguma 😃
GPinar Blueberry0 amin canım inşallah 😊sağlıkla gelsin prenses inşallah güzel haberini bekliyorum 🤗sonra bana dua edersin inşallah bende prensesimi sağlıkla kucağıma alayın😇