Yeni1gebelikkk Bercem_kocer anladım ,ben gebeligimi ogrendigimden beri 3 kere gittim ama hiçbirinde vermedi kese kalınlığında da bahsetmedi, doktorumu degistirmem gerekiyor galiba
Yeni1gebelikkk Anneolmak38 ilkinde tamam kese tam belirgin değildi ama ikisinde hem kese var dedi hem bebek var dedi o kadar fotoğraf vermedi kesenin kalınlığında da bahsetmedi
Yeni1gebelikkk Bercem_kocer kaç haftalık oluyor o zaman ? Ben haftaya 7haftalık olunca gideceğim bakalım İnşaAllah sağlıklı bir şekilde duyarız
Yprkk Bercem_kocer bebeği gördünüz mü acaba . Ben de bugün gittim ve 6+3 haftam. doktorumuz kesemiz oluşmuş dış gebelik değil sıkıntı yok ama bebeği göremedim haftaya bakalım dedi de
Yprkk Bercem_kocer benim kese 9mm dedi ama bebekten emin olamadı ve oluşmaya başlamış da demedi yani 6+3 de kese içi dolu olmalı diye biliyorum
Rabiaaydin Yprkk kese çok küçük henüz canım karından imkansız zaten görünmesi vajinal baktırdın mı 10 gün daha bekle tekrar git bence
ilayda27 Bende gittim 6+5 te kese 14 mm ama çocuk görünmedi boş gebelik olabilir mi ya kalp atışları için gitmiştik vajinal ultrasondan da baktırmadım korktum.
Rabiaaydin ilayda27 aynı durumdayım seninle banada 6+1 kese boyutu 10.8 ama bebek görünmüyor dedi karından baktı haftaya tekrar gideceğim korktum bende
Rabiaaydin ilayda27 birde araştırdım kese 25 mm olmadan bebek karından görünmez diyorlar vajinal ultrosandan görünür dediler biraz içim rahatladı
littlechick ilayda27 Canım ben en son kontrole gittiğimde kesem 22 mm di bizde göremedik bebeği haftaya göreceğiz inşallah. Ve doktorum kese 25 mm olduğunda bebek görünür demişti
Yprkk Rabiaaydin vajinal ultrasondan bakmadık. son adet tarihine göre hesaplandığı için 6hafta 3 güne tekabül ediyo ve bu haftada kesenin içinin de görünmesi gerekiyor yani kızımda da öyle olmuştu ama bugün göremedi içini emin olamadı mı yani sıkıntı yok dedi sonuç olarak
ilayda27 littlechick inşallah öyle olur bende de ilk gebeliğim çok istiyorum sağlık ve hayırla gelir umarım
Yprkk Bercem_kocer yani son regl tarihim 21 Kasım ama yumurtlama tarihim 4 aralıktı ve 4 ve 6 aralıkta denedik.