Bir şey soracağım post açan hakkını helal et ,ben ikidir gidiyorum kese var bebek var henüz kalp atışını duymadık ama doktor bana hiç kese kalınlığında bahsetmedi ve hiç ultrason fotoğrafını da vermedi ,devlete gidiyorum bu arada ,benim mi istemem gerekiyor