Selo25 kuzum bana buradan tanımadığım bi arkadaş şiddetle şehrindeki üniversite hastanesine git çok ilgililer dedi, şimdiye kadar özele gittim. Neyse üni hastanesine gittim ve aşırı ilgililer şansıma bölüm başkanının vizitine denk geldim ve profesör ilgilendi derslere giriyor yani çok bilgili. Dün kontrole gittim yine oradaydı ve muayene etti beni , yarın yine gideceğim. Özele o kadar para saçmış biri olarak söylüyorum keşke en başından gitseydim. Şimdi bu profesörün hakkı muayene başı en az 10bin istese hakkıdır gerçekten . Özel hastanelerde statüsü olmayan doktorlar 2000muayene ücreti alıyor saçma sapan tahliller yaptırıyor. Ayrıca üniversite hastanesindeki proflardan veya doçentlerden de özel muayene talep edebiliyorsun. Özel ilgileniyorlar çok küçük paralara, tahlillerin de hastanede ücretsiz yapılıyor. İlaçlara da şartları sağlıyorsanız rapor çıkarıyorlar yarı yarıya ödüyorsunuz. Ben telefonla arayıp ulaşamadım, kalktık gittik muayene bulamıyoruz diye , hemen aldılar direkt tedaviye başladık. Adetinizin 2.günü gitmenizi tavsiye ederim direkt tedaviye başlanması için