Enu1004 birheyecanlikizannesi ben de salacağım sanırım… belki de çok beklediğimiz için onlar da içeride inat ediyorlardır😅
Enu1004 Busralktem ayyynısııııı ne sqncı ne kasılma.. sanki daha 10 haftalık gebeyim😅 yürümek oturmak çok zorlaştıııı
Enu1004 Dilekmeva yalnız olmadığıma sevinsem mi bilemedim😄 bizimki içeride memnun kıpır kıpır hiç gelesi yok
Enu1004 Birannis ay maşallahh sizin de vakit gelmiş de geçiyor😅 ay ben yurtdışındayım doktora kafama göre de gidemiyorum bekliyoruz mecbur ve sık sık çağırmıyor
Enu1004 Heidihat ben youtubedaki videoları yapıyorum sıcak suyun altında squat vs de yaptım ama yok valla…
Enu1004 Dilekmeva bizimki geçen hafta 3200 falandı ama içeride kaldıkça büyüyorlar gerçekten… doğum da zorlaşacak bu gidişle
Enu1004 Hilalhamzaa ben almanyadayım 😭 randevu almadan doktora kontrole de belirti olmadan da hastaneye gidemiyoruz…