Enu1004 Var mı benim gibi olan? Hurma, yürüyüş, ahududu çayı, spor ne varsa yapıyorum bütün tuşlara basıyorum ama bizim kız içerde çok rahat galiba
Liyamm1 Enu1004 galiba kizlar bir tik nazdir :))) yeni esimin kuzeni 41 haftaliken dogum yapti ben bile 41 haftalikten dogmusum 😂😂
Bsrblr Enu1004 benimki erkek aynı herseyı yaptım ıcerı rahat sanırım yarın 40 oluyor geldıgı de yok gelesı de bende bıraktım keyfı yetınce gelsın
birheyecanlikizannesi Enu1004 ben de 40+2 hala gelmiyor kızım. Ben de her şeyi denedim artık saldım geleceği vakti kendi seçiyor diye düşünüyorum 🙄
Heidihat Enu1004 aynı durum bende de var 39 yeni girdim bizim kızda kanala girmemiş herseyi normal yürüyüş yapıyorum comelme hareketi yapıyorum hurma da bakalım hayırlısı ne olacak 40 bekliyorlar herhalde.
Enu1004 birheyecanlikizannesi ben de salacağım sanırım… belki de çok beklediğimiz için onlar da içeride inat ediyorlardır😅
Busralktem Ben de 39+4 üm her şeyi yapıyorum ama tık yok. Yalancı sancım bile yok :( o kadar ağırlaştım ve zorlanıyorum ki doğurmak istiyorum ama gelmiyor. Demek ki vakti var diyorum. İnşaallah en kısa zamanda sağlıcakla kucağımıza alırız bebişlerimiz.
Heidihat Busralktem herkes ayni herhalde bende bekliyorum 39 olduk tık yok nst de hafif sancı çıkıyor başka yok ağrı oluyor sizi oluyo doğum yok
Enu1004 Busralktem ayyynısııııı ne sqncı ne kasılma.. sanki daha 10 haftalık gebeyim😅 yürümek oturmak çok zorlaştıııı
Enu1004 Dilekmeva yalnız olmadığıma sevinsem mi bilemedim😄 bizimki içeride memnun kıpır kıpır hiç gelesi yok
Birannis 41.0 dan selamlar 😅 ilk kızımda 41+1 de suni sancı ile oldu sanırım bu da aynı olacak yarın kontrolüm var istemeyerekte olsa yatışım yapılacak sanırım
Eylemsiii Birannis ayy benim oğlan da 41+1 de oldu gelmeye hiç niyeti yoktu tıpış tıpış sancısız gittim doğuma. Kızıma hamileyim 37 haftamday 38 de gelsin istedim hep bakalım inşallah abisi kadar bekletmez 😂o sancı telaşını heyecanını tatmak evde çekip gitmek istiyorum ya 🥰
Enu1004 Birannis ay maşallahh sizin de vakit gelmiş de geçiyor😅 ay ben yurtdışındayım doktora kafama göre de gidemiyorum bekliyoruz mecbur ve sık sık çağırmıyor
Enu1004 Heidihat ben youtubedaki videoları yapıyorum sıcak suyun altında squat vs de yaptım ama yok valla…
Gulcankrty_20 Bende 39 dayım bebeğim kanala girmiş herşey yolunda ama nst de sıfır sancı hiç bir belirtim yok doğum için hala beklemedeyim
Heidihat Gulcankrty_20 herkesin farklı oluyor demek ki senin kanala girmiş bende girmesini bekliyorum ki sancı çoğalsın vs.
Gulcankrty_20 Heidihat Allah kolaylık versin beklemem bile zor inşallah sağlıkla kucaklarimiza alırız 😊
Dilekmeva Beklemesine bekliyoruz ama içerde kilolarıda arttı şehir hastahanesi 41 olmadan suni sancı vermiyor. 3800 ü bakalım kısmet
Enu1004 Dilekmeva bizimki geçen hafta 3200 falandı ama içeride kaldıkça büyüyorlar gerçekten… doğum da zorlaşacak bu gidişle