Gulgulecc _btl5860 olabilir bilmiyorum teste çıkıp kanda cikmamasi yanılttı normalde önce kanda çıkar derler ya
Gulgulecc momofmychildren olabilir canım geçen sene kimyasal gebelik geçirdim ama onda değerin 200 du
cihandurumerve cihandurumerve test çok bariz pozitif duruyor ümitlendirmek hiç istemem ama bu testlerden rahat 30 40 tane yapmışımdır 2.5 yıl boyunca. Gebelik yokken ufacık bir silik çizgi bile göremiyordum. Allah gönlünüze göre versin 🤲🏻 en kısa zamanda netleşir umarım 🙏🏿
Gulgulecc cihandurumerve hayırlısı olsun 1 tane 2 yaşında oglusum var Rabbım hayırlı şekilde nasip eder umarım size ve isteyen herkese 🫶
br2023 Gulgulecc kanda cikmadysa geç döllenme olabilir çünkü idrarda var gbi yeni oldgu için de fazla belli etmiyor bence vardır 🥰
Gulgulecc br2023 canım kafamı karıştıran şey şu. Kime sorsam kanda çıkar kana karismadan idrarda çıkmaz diyor o yüzden supheliyim
br2023 Gulgulecc bir hafta geçsin hele tekrar test yap sonrasında gene kan ver çıkmazsa kadın doğum uzmanına danışın hatta isterseniz şimdiden konuşun doktorla testi de kan tahlilini de göster bakalm ne dick hayırlı haberlerinle gelirsin inşallah ❤️
ttksacr Gulgulecc istersen bu sefer başka hastanede baktır kan değerine benim arkadaşım 2 hastaneye gitti değer negatifti 3. hastanede pızitifi gördü ve hamileydi
Gulgulecc ttksacr olabiliyormus evet ama bulundugunuz bölge sıkıntı canım o yüzden beklemek zorundayım pazartesi inşallah
Ecemp1610 Gulgulecc kan ne zaman verdiniz değer yeni yükselmiş olabilir kanda çıkmazsa idrarda mümkün değil kanda yükseldikten sonra idrara geçer
Gulgulecc Ecemp1610 kan idrar ikisini bugün sabah yaptım kan verdim eve geldim test yaptım böyle çıktı sonra değer negatif çıktı