Gulgulecc Regl 2 gün gecikti test yaptım böyle çıktı kan verdim kanda cikmadi aynı durumu yaşayan varmi
Sudenaz0105 Gulgulecc canım belki o zaman yükselmişti idrarda daha düşmemiş kanda düşmüştür bile yada bazılarında hemen kanda çıkmıyormuş. Kaç çıktı ki kan değeri🙏🏽
Gulgulecc ferhpnar kafam karıştı canım kimisi geç döllenme vs diyor kanda olmasa teste çıkar mı anlamadım vallahi
cihandurumerve Gulgulecc benim başıma geldi testim tıpa tıp bununla aynıydı kan verdim çıkmadı. 1 hafta sonra adet olmayınca tekrar idrar testi yaptım yine pozitif gördüm. Tekrar kan vermeye gittim bu kez kanda da çıktı. Saçma gelebilir bazılarına ama direkt olarak yaşadım bu durumu.
O1234 Elinde başka test varsa tekrarla bence var görünüyor test bozukta olabilir tekrar yap gecikme devam ederse 5-10 gün sonra tekrar kan ver belki geç döllenmedir çünkü çizgi silik değil baya belli
Gulgulecc O1234 başka test yok ama pazartesiye kadar bekleyip tekrar test vereceğim bakalım hayırlısı
O1234 Umutsuzluğa kapılma bazılarında kanda hiç çıkmıyor anlam verilmiyor benim bi tanıdığım baya ayi ilerlemiş kanda hicbirsekilde çıkmamış hiçbir zaman ve oğlu su an 1 yaşında 😂
Gulgulecc cihandurumerve Saçma değil olabiliyor bazen ama bende çok şaşırdım 2 gün gecikti ve kanda bisey yok
cihandurumerve cihandurumerve test çok bariz pozitif duruyor ümitlendirmek hiç istemem ama bu testlerden rahat 30 40 tane yapmışımdır 2.5 yıl boyunca. Gebelik yokken ufacık bir silik çizgi bile göremiyordum. Allah gönlünüze göre versin 🤲🏻 en kısa zamanda netleşir umarım 🙏🏿
momofmychildren Gulgulecc genelde idrara geç düşer kanda hemen görünür birkaç gün sonra tekrarlayin ama yükselmeyebilir 🥴
Gulgulecc _btl5860 olabilir bilmiyorum teste çıkıp kanda cikmamasi yanılttı normalde önce kanda çıkar derler ya
Gulgulecc momofmychildren olabilir canım geçen sene kimyasal gebelik geçirdim ama onda değerin 200 du