Aysegul_dur dolunay__ bende net bilmiyorum ama internetten baktım oluyormuş benim gibi olan yaşayan varmı diye merak ettim
aresinannesi1 Aysegul_dur benimde önde anneyle bebek arasında yastık görevi yapıyor dedi doktorum elini karnına koyduğunda gelen sertlik plesenta bebek değil dedi
Tubik-23 Aysegul_dur benim ikinciyi gebeliğim 18 den beri hissederim ama az yani bazen sert vurduğuda oluyor
Tubik-23 Aysegul_dur bnde çok arastiyorm ama önde olması plesenta normalmiş hayrlisiyla kucağımıza alalım insllhh
Meryyyyyyy Aysegul_dur ilk gebeliklerde genelde geç hissederler zaten benim bi arkadaşım 24 te hissetmişti doktora söylemiş normal demiş
Esragok-k1 Aysegul_dur çikolata falan ye bitter vs ama kimisi de çok geç hissediyor ultrasonda sorun yoksa korkma canım hep stres yaşıyoruz hamilelik boyu Allahım hayırlı doğumlar nasip eylesin
Aysegul_dur Esragok-k1 amin canım onu diyorum bir sorun yoktu en son gittiğimde salı günü tekrar gidicem kaygı bozukluğu oluyor sağlıcakla dogsunlar inşallah hayırlısı ile gelsinler rabbim korusun hepsini
Esragok-k1 Aysegul_dur amin inşallah 🤲🏻 ay evet ya ilk hamilelikte hiç bu sorunları yaşamadım 9 haftada yoğun kanama yaşadım sonra 2 li tarama stresi vs Allahım başka dert vermesin gerçekten hep stres yani
Esragok-k1 Aysegul_dur cinsiyeti ne canım benimde 2 gebelik pletensa hafif aşağıda dedi 12 haftada ama şuan 14+3 günlük
Aysegul_dur Meryyyyyyy inşallah sağlıklı olsun da yinede hissetmeyi istiyor insan birde ilk olunca panik yapıyor
Aysegul_dur aresinannesi1 ben onu bebek sanıyordum o sertlik ondan demekki siz hisediyormusunuz nezaman net hissettiniz