Kızlar 35+0 olduk bugün kontrolüm vardı karnım ara ara sertleşiyordu bazen uzun sürüyor sertlikte düzensiz sancı çıktı doktor eğer sancı hissedersen gel dedi bide sertlik geçmezse uzun sure yine gel dedi çok erken değilmi sancı için bu arada kilosu 2500 bu hafta için normal mi