BMMYY kesinlikle düzelir. Abimin eşine öyle dediler 5 hafta ilerdeydi bebek. Dikkat et meyve yeme dediler. Kendisi dinlemedi ve erken doğum yaptı . Bebeğin gelişimi 41 hafta gözüküyordu ama normalde 35 haftalıktı. Bebek küvezde kaldı vs. Bu dikkat etmeyen kısım olarak örnek verdim size. Aynı şekilde bir arkadaşımın bebeği bu şekildeydi hamur işi çok yiyordu . Doktor bebeğin önden gittiğini söyledi. Diyet uyguladı sağ salim doğurdu çok şükür. İştahını açık olması çok iyi bir şey kararında yemek gerekli ama. 16 haftaya girdim ve hiç iştahım yok kahvaltı yapmadığım günler oluyor 5 kilo verdim ve tüm değerlerim düştü. Vicdan azabı çekiyorum resmen . İşte her şeyin fazlası zarar. O yüzden iyi bir diyetle mümkün 💞