Plankton sağol canım bende 37 deyim salı gitcem bakalım 3 şişe şurup bitirdim yok bana mısın demiyor uykular haram oldu ne gündüz rahatım var ne gece korka korka yatıyorum yatağa yemek yerken korka korka yiyorum ☹️ bebeler hayırlısıyla gelseler de rahatlasak 😊