Nunu20 Eylemsiii çok kötü bisey gercekten bide neden oluyo bilemiyosun her zaman yediyin şeylerden yiyosun o gün tutacagi geliyo sanki 😂bilsem neden oldugunu o şeyi yemiycem de
Eylemsiii Nunu20 valla yesem de yemesemde aynı dün kahvaltı yapmadm korkudan yine yandı yine yandı şuan da yine çok kötüyüm 😣😣 oğlumda da yanıyordu ama asla böyle değildi arada oluyordu 3 aydır çekiyorum resmen 😔
Kader-cevahir Yasemincee26 portakal mandalina bende çok mide yanması yapıyor, gece uyumadan önce ılık sütte mideme baya iyi geliyor
Ezgi1045 Kızlar hepiniz yeterince yakan şeyleri yazmışsınız zaten ben de mideniz yandığında yiyebileceklerinizi yazıyım çiğ badem bana çok iyi geliyor ılık sütün içine muz ve bal karıştırıp içiyorum o da çok iyi geliyor birde nane limon içmek iyi geliyor umarım sizede gelir ama bademi deneyin mutlaka gaviscondan daha etkili :)
Ebrulikn5 Bende de bulgurlu şeyler kısır çok severim ama yiyemiyorum soğan turşu ekşi elma çok salçalı yemekler kuru peynir
Pelindogan_21 Yasemincee26 Her insana göre değişiyor bence ya ben çok portakal yerim meselaa ama yan etkisini görmedim
Zeynep55aslantas @Yasemincee26 benim midemi özellikle salata içindeki çiğ soğan yakıyor ondan ne yersem soğansiz yemeye çalışıyorum.
elmaelmaelma Kişiye göre değişiyor bence. Bende portakal, elma falan yapmıyor ama yer fıstığı, bulgur, bazı peynirler, çiğ soğan, yeşil soğan gibi şeyler hem yanma hem de hazımsızlık ve baş ağrısı yapıyor.
Mervepera Az önce instagramda karsıma çıktııı aç karnına 1 kasık tahin iyi geliyormus deneyeceğim ben siz de deneyin inşallah işe yarar 😋
Liyamm1 Yasemincee26 sarimsak midemi yakiyor ve biraz aci yersem aciyi sevdigim için de vazgeçemiyorum😂. 1-2 yudum soguk süt icin hemen geçiyor ama soguk olmasi lazim 🌸
Plankton Eylemsiii ben de reflü yüzünden üç haftadır uyuyamıyorum, su bile içsem midem yanıyor yatamıyorum. Doktorla konuştum; artık 36 hafta oldu nexium kullanabiliriz bebek büyüdü dedi. Bugün sabah aç karnına içtim deliksiz 4 saat uyumuşum ☺️ belki siz de doktorunuza danışıp kullanabilirsiniz. Sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi inşallah 😇
Eylemsiii Plankton sağol canım bende 37 deyim salı gitcem bakalım 3 şişe şurup bitirdim yok bana mısın demiyor uykular haram oldu ne gündüz rahatım var ne gece korka korka yatıyorum yatağa yemek yerken korka korka yiyorum ☹️ bebeler hayırlısıyla gelseler de rahatlasak 😊
Melek2323 Yasemincee26 domates mandalina portakal zeytin bunları yemiyorum doktorumda dedi bunlar yemediğim gün perişan oluyorum ağladığımı biliyorum bu sebepten