mrhbslm Prmdkanneee benim 5 gün var suan, yaptım ama negatif çıktı sanırım… acaba çok mu var adete ondan mı
nazel123 Benimde 8 bugün kahverengi leke geldi gün boyunca iki ay öncesinde kimyasal geçirdim Buda mı öyle bilmiyorum aşırı bel ağrısı baş ağırdı vardı bugün ama üşütmüşüm sanırım ateşimde çıktı bir ara
mrhbslm nazel123 bende de bel ağrısı mide bulantısı göğüs hassasiyeti sanki heryerim ağrıyor ama sanırım regl belirtisi benimki 🥲 inşallah sizin gebelik belirtisidir 🫶🏻
mrhbslm gocebeanne of evet sonra insan üzülüyor ya bende bat 9 yaptım negatif çıktı keşke yapamasaydım dedim 🥹