elvangnc teşekkür ederim inşallah 😊 28 gün adet döndüm bu ay ovülasyon testi kullandım dün yumurtlamanin 7. Günüydü öylesine Bi test yapıyım dedim hemen çift çizgi çıktı ama normalde bugün kan verecektim pazartesi gitmek daha doğru olur diye erteledim şuan adetime 5 gün var pazartesi daha net sonuç alırım diye düşündüm