rabiasckn benimkide geride. Hamilelikte bebek büyüdükçe normal şekile geliyor rahim. Hiçbir farkı yok hiçbir sıkıntı da olmuyo. Sadece regl zamanı ağrılı geçebiliyor. Hamilelikte de bel ağrısı olabiliyor ama hangi hamilelikte bel ağrısı olmuyor ki oda normal yani