Beybibezelye1
çok normal hiç strese girmeyin. Ben 30.haftalardan sonra resmen hamileyim demeye başladım😅 bebeğin hareketleri cok net hissedilmeye başlayana kadar insan zaten inanamıyor. Hareketlerden sonra da öyle herkeste hemen vaov bi duygu yüklenmesi de olmuyor. Herkesin hamilelik süreci, duyguları vs cok farklı en önemlisi bu süreci sizin mutlu, huzurlu geçirmeniz🙏🏽🤍