Elv3256 Geçmiş olsun 💐 inşallah güzel sonuçları alırsınız 😇🤲🏻 Benim de ikili testim riskli çıkmıştı… fetal DNA yaptırdık o da temiz çıktı… çok şükür şimdi 35+4 olduk 🥹 az kaldı kavuşmamıza 🤲🏻 Kızlar, herkese sağlıklı gebelik süreci ve doğumları dilerim ❤️
Liyamm1 Elv3256 adiniza çok sevindim insAllah benimde ve bu surecu bekleyen kisilerinin sonuçlari temiz çikar 💕 Allah’im sag saglim kucaginiza almayi nasip etsin 🥰
Liyamm1 OyaOzdmr Beyaz0172 Yenianneforum Beyaz0172 Gulsahgunhan aslip7 Elv3256 Kizlar sonuçlarim çikti çok sükkur temiz çikti 🥹🥹down sendromu 18,13,21 hepsi temiz 🥹🥹
aslip7 Liyamm1 ben daha yaptırdmadım ikili yaptırıcam çarşamba sonrasında doktorum yaptır derse yaptıracağım sanırım
Liyamm1 aslip7 insAllah temiz çikar dûalarim sizinle sag saglim alalim cocuklarimizi kucagimiza 💕 Ense kalinligi varmiydi sizde?
Kadriye01  Benimde ikili tarama testinde ikili test kısmı riskli çıkmıştı 1/243 kan vermeyi düşünüyorum nerde nasıl yapsam çok kararsızım içim huzursuz çok üzülüyorum napıcam bilmiyorum