Merhabalar kizlar,
21 aralikta randevum vardi doktor ense kalinligi ölçemedigi içi tam en yüksek degeri alip ikili tarama testi yapmami önerdi sonuçlar geldi orta riskli oldugunu solendi 1/415,hemen fetal dna yapmami istedi 1 gün sonra kan verdim yani dün. Bu sureç beni stress’e sokuyor çok korkuyorum,karnima agri giriyor. Bu sureçten geçen varmi?
Sizden ricam Dûalarinizi eksik etmeyin 🌸