Benimde haftaya cumartesi olacak Allahın izniyle merak ettiğim şeyler
1 - bebeği içinizden çıkarttıktan sonra rahimden kan gelmeye başlıyor mu
2 - sonda varken hasta bezi takıyorlarmış diye duydum doğrumu
3- uyuşukluk geçince karnınızı kestikleri yerde çok acı hissettin mi ?
4- ben doğuma girerken çıkarken yanımızda kimsenin olmamasını istedim doğuma girerken herkesin korkuyla bana bakması moralimi bozar diye düşündüm daha çok strese girerim diye düşündüm çıkarkende o halde beni kimsenin görmesini istemedim sonda çıkarılacak üzerimi değişirken belki etrafımda kanlar olacak ve bebeği sık sık emzirecez sonuçta birbirimize adapte olmaya çalışacaz belki uyuşukluğum geçince çok canım acıyacak ağlayacam ben başkasının yanında emzirmekten utanırım o yüzden kendime geldikten sonra üzerimi değiştikten sonra gelsinler istedim sadece o amda eşim olacak sence böyle olması daha iyi değilmi sen neler yaşadın ?