Belginylmz 26 aralıkta sezryan ile doğum yaptım merak ettikleriniz sorabilirsiniz seve seve cewaplarim 😌
zehmva_ Belginylmz bende 12ocaga gün verdi en merak ettiklerim arasında göbek kalıyor mu ve agrilar kaç günde gidiyo
Belginylmz 071018 sağolun bende ewet ilk gün gelmedi 3 günde geldi hiç sağma yaomadim emzirdim gekmesede emzirdim şimdi çok şükür sütüm bebeğime yetiyo
Belginylmz Umran_r1103 bana göre bı zorluğu yoktu iyiki diyebilirim şöyle bı zorluğu War sadece iLk 2 gün desteksiz kalkamadım yardımla kalktım yara yerim aciyordu 3 gün ayaktaydim ağrım felan hiç olmadi baş ağrım bel agrimda olmadi sadece birde sondayi cikarfiktan sonra ilk idrar çıkmak biraz zordu sonrasında birşey yok
sscan18 Belginylmz Cuma günü benim de. İçimi rahatlattınız inşallah bizim de öyle olur 🥹 Gaz bir problem oluyor mu acaba ne yaptınız bir de mamayı kaşıkla mı verelim ne önerirsiniz 🌸
Belginylmz sscan18 gazim 6 saat sonra çıktı eğer çıkmazsa şöyle yaoin ben öyle yaotim WC gttigimde klozete oturdum altım açık şekilde ozman Gaziniz geliyo 🤭ben biberonla 30 CC werdim kaşıkla wermedim az az icirdim biberon gturmustum yanıma mama olarak sma mama aldım eczaneden çok iyi geldi
Ziynet_demirkan Bende 2 hafta önce erken doğum yaptım 28 haftada sezeryan ile bebek küçük olunca doğum anında sütümü sagmışlar bebeğe vermek için 1,5 güne yakın çok az geldı sonra çoğaldı bebek kuvezde olunca hiç emzirme olmadı sureklı sağım yapıyorum
Belginylmz zehmva_ bugün 9 gün oldu 11 kilo gtti bile göbekte çok az kaldı daha yeni 1 aya oda gider benim ağrım olmadı ilk yatarken kalkerken desteksiz kalkamadım yan yatamadım 4 günde heosini kendim yapmaya başladım
Ozr42 İlk kalkış zormuydu ? Benimde 15 inde olacak nasipse erken gelmezse tabi. Karnınıza bastırdılarmı ?
Belginylmz Ozr42 ilk kalkış asla zor degildi bana göre kendim yürüdüm karnibbastrma oldu o biraz canımı yaktı okadr başka zorluğu yoktu
Belginylmz kubraaa123 sma mama adı onu kullamdim doktorlar kullandrmiyo ben gizli werdim çünkü gerçekten süt gekmiyi şekeri düşmeye basladi bebek hiç durmadı mamayı yedikten sonra rahatladı kaç saat aç kaldi en son biz mama werdik söylemedim hem sarılığı bile olmadı sarılığı geçmiş dedi muayeneye götürdugukde