benim skolyozum var 20li derecelerde hamile kalmazdan önce sürekli pilates yapiyodum simdi malum hamile kalinca yapamiyorum agrilarim vs olmuyo ama merak ettigim sey ilerleme olur mu acaba gittigim ortopediye sormustum hamile kalirsam ilerler mi diye hayir ilerlemez demisti ama aynadan bakinca sanki daha da egirilmis gibi hissediyorum kendimi esimde daha fazla olmussun diyo hep sabit kilodaydim bu da görüntüyü etkiliyomus simdi vucut agirlasinca üstüne bide kilo alimi olunca acab egirlik daha mi ortaya cikiyo belli oluyo aranizda skolyoz olup hamile kalanlar var mi ilerleme oluyo mu skolyozda yardimci olursaniz sevinirim