Kızlar 28. Haftamızdayız, eşimle kan uyuşmazlığımız var,indirect coombs isimli testten oldum geçen hafta ve negatif çıktı (yani hiç bir sıkıntı yok) bugüne kadar da kan uyuşmazlığına bağlı hiçbir sorun yaşamadık. Doktorumuz iğneyi reçete etti eczaneye gittik ve sigortanın karşılamadığını söyledi (emekli sandığı sigortam devlet memuruyum) özel durumlar haricinde ödeme olmuyormuş (kürtaj,düşük tehlikesi,doğumun hemen öncesi veya sonrası gibi) doktorum da şok oldu,bugüne kadar aynı raporla ücretsiz alıyormuş tüm hastaları,Eczacı maddeyi açıkça okudu ve karşılamadığını söyledi mecbur aldık. Parasında değilim ama aylık bir ton sigorta parası kesiliyor vergi ödüyoruz karı koca, devlet hastanesinden bile faydalanmıyoruz(malum doktorların davranışlarından) bir iğneyi bile karşılaşmaması zoruma gitti. Benimle aynı durumu yaşayan var mı yoksa eczacının galeyanına mı geldim merak ediyorum