Prnssm0 __bahar98 şuan 6+2 canım 5+3 de keseyi gördüm bebek yoktu cuma günü kontrolüm var inşallah görürüm
__bahar98 Bir de rica etsem ultrason görüntünüzü atabilir misiniz benim ki dış gebelik ihtimali var o yüzden soruyorum
Mervepera __bahar98 benimde ilk gebeliğimde bebis daha erken görünüp kalp atısını duymustuk bu sefer 5 haftada sadece kese 6 da bebişi 7 de kalp atısını duyduk canım normaldir Allah ın izniyle birsey olmaz ❤️
__bahar98 O zaman benimki normal şuan benim bir de oğlum var 3 yaşında o 5 haftalıkken kesede görmüştüm doktorda haftaya gel belki dış gebelik olabilir diyince
Zf1707 Benim de 5+6 belime ara ara sancı giriyor kasıklarım sızlıyor normal mi daha doğrusu belime böyle ara ara bıçak saplıyorlar sanki normal mi sizde de var mı
Prnssm0 Zf1707 oldu canım çok normal 6 haftalığım ara ara hala olmaya devam ediyor yerleşme sancıları onlar korkma hiç
Yeni1gebelikkk 6+1 bugün gittim kese var bebekte var ama kalp atışını henüz duymadık haftaya gideceğim kalp atışı için
__bahar98 Yeni1gebelikkk o normal bende oğlumunkini 2 aylıkken duymuştum kalbi atıyor sadece onu dinlemek bebek küçük olduğu için zararlı oluyormuş oğlumun doktoru öyle demişti