Bus194 MerveDelikanli evet aynı ben de öyleyim doktor normal hazımsızlık yaşaman dedi çekecek böyle mecbur 😔iştahım da var yemek istiyorum ama sonra çok kötü oluyorum hele akşama doğru
br2023 Deryaisik bende hamileliğimi yeni öğrendim ama karnım hep şişiyor içime çekip duruyorm normalde karnm dümdüzdr😒
Cemre44 Bu karın şişliğine bi çözüm yok mu😢 8 haftalığım. Azıcık yemek yiyorum diğer öğüne acıkıyorum ama yiyemiyorum şişkinlikten eğer olur da fazla yersem gece uyuyamıyorum patlayacak gibi oluyorum. :((