MerveDelikanli Mide şişkinliğim oluyor.Kilomda bianda fazla çıkıyor.Bunun sebebi ne olabilir? Mide şişkinligimi nasıl geçirebilirim? Karnım çok sert birde
Nnoktaa MerveDelikanli herhangi bir besin alerjiniz var mı? Beslenmenizle alakalı olabilir şişkinliğiniz.
Hulo2105 MerveDelikanli günlerdir yaşıyordum. Gaz sancısı ve kabızlık bir anda oldu davul gibiyim. Folik asitten oluyor sanırım. Vücutta bir değişim geçiriyor haliyle. Kayısı ve kefir iyi geliyormuş. Ben bi kaşık zeytinyağı içtim o da iyi gelmişti
Deryaisik MerveDelikanli kacinci haftadasiniz bilmem ama ilk haftalarda oluyormus. 5 aylik hamile gibi sisiyordum. Simdi 3 aylik hamileyim ve ara ara mideme kadar sisiyorm sepsert oluyo karnim. Ama sabaha geciyor şükür. Doktora dedimde, ozel bir sey demedi.
Dillloooo A MerveDelikanli ay bende öyleyim 7 aylık hamileyim. Sabah kahvaltıdan sonra şişiyorım çok rahatsız edici. Kabızlık da olmaya başladı. Midem hep dünyayı yemişim gibi şiş. Nasıl geçecek cidden
MerveDelikanli Nnoktaa Bilmiyorum ama ekmek unlu gıdalarda daha çok yapıyodu genel anlamda ekmegi unlu çorbaları hayatımdan çıkarttım.Azalmıştı.Şimdi yine oluyor yemediğim halde
MerveDelikanli Deryaisik 24.haftayım cumartesi 25 olucam ilk aylardada olmuştu geçti şimdi yine aynı dert
Edaacar-ozkan Deryaisik Bende sizin gibiyim Midem öyle şişiyor ki çatlayacak neredeyse dünyaları yemiş gibi genellikle akşama doğru başlıyor gece daha çok çoğalıyor üç aylık hamileyim dokuz aylık hamile gibi oluyorum sabaha geçiyor aynı döngü tekrar sabah başlıyor 😢
br2023 Deryaisik bende hamileliğimi yeni öğrendim ama karnım hep şişiyor içime çekip duruyorm normalde karnm dümdüzdr😒
MerveDelikanli Edaacar-ozkan Benimde tam olarak böyle akşama aşırı şişiyorum çokta yemediğim halde.Normal insan bile benden fazlasını yiyiyor görüyorum.Ben nasıl çok yiyiyomuş gibi şişiyorum.Bu şişlik olunca sizinde kilonuz 1-2 kilo fazla görünüyor mu?
Edaacar-ozkan MerveDelikanli evet 2 kilo fazla çıkıyorum tartıda normalde 55 kiloyum 57-58 kiloyu görüyorum akşam sabah yine aynı kilo
MerveDelikanli Edaacar-ozkan ay yalnız değilmişim benimde şişlik inince düşüyor kilo ve göbegim küçülüyor
Bus194 Bende 23 haftalık hamileyim aynı durumdayım şişkinlikten oturamıyorum bile yemek yemek su bile içmek istemiyorum 😔
MerveDelikanli Bus194 Ben yiyip içiyorum ama agrı çekiyorum bu seferde tabi çok yemedigim halde böyle :(
Bus194 MerveDelikanli evet aynı ben de öyleyim doktor normal hazımsızlık yaşaman dedi çekecek böyle mecbur 😔iştahım da var yemek istiyorum ama sonra çok kötü oluyorum hele akşama doğru