Ozlmylmzz ben 34-4 haftayım , haftaya yokum diğer hafta görüşelim dedi bana da tea hanım diğer 36 haftayken yani tekrar gideceğim. Normal doğumu sormadım valla ama araları fazla olmuyor muhasebeyle görüşün fiyat sabitleme yapıyorlar artık bu iyi bisey görüşün sabitlettirin en iyisi sizin ne zaman doğum kaç haftalıksın