Reyreyli Kızlar kaşıntıdan dolayı test yaptırdım alt ast ve safra asidi değerlerim aşırı yüksek çıkmış. gebelik kolestazım varmış. Nstye girmeye gidiyorum şuan. 37. Haftada gebeliği sonlandırmamız lazım dedi doktor ben şuan 35 haftalığım. O kadar stresliyim ki sürekli ağlıyorum normal doğumu çok istiyordum ve bebek için çok endişeliyim. Başına gelen var mı iyi bir şeyler duymaya ihtiyacım var :( Bebek sağlıklı olsun o yeter bana ama yine de suni sancıyla normal doğum şansım hiç mi yok bilen var mı acaba
Balarisiii Reyreyli ilk gebeliğimde geçirdim 37 haftada aldılar çok şükür bir sorun yaşamadım sürekli ilaç kullandım çok stresliydim kızım 2 yaşına girecek çok şükür şimdiki gebeliğimde de değerlerim yükseldi yine ilaç kullanıyorum pazartesi 37 olucak pazartesi sabah 9 da sezaryene alıcak doktorum içinizi ferah tutun geçmiş olsun
Busraoz Reyreyli Yakından tanıdığım birinde oldu, ilaç kullandı değerleri düştü sorun yaşamadı hatta normal doğum denedi ama açılması oldu. 38’lerin sonlarında doğum yaptı direkt 37’de de sezaryene almadılar🙏🏻
Gokyas Reyreyli en önemlisi senin ve bebeğinin sağlığı kendini üzmen sadece bebeği etkiler en hayırlısı için dua et 😔
glsnsglm Reyreyli bizzat yaşadım bu durumu değerlerim olması gerektiğinden 7 8 kat fazla çıkmıştı 36+4 de hastaneye yatışım oldu 37.haftaya kadar bekliyelim dedi doktorlar ama benim sancılarım başladı ve 36+5 de dünyaya sezeryanla geldi miniğim. Açılmam olmadı 2 cm bile yoktu ve asla ilerlemedi artık bebek ve senin için tehlikeye girdiğinde durum sezeryana alıcaz dediler. Devlette yaptım ve ilk doğumumdu bu arada. Bel fıtığım var normal doğum yapamaz raporum vardı ama yine de denedik ve 12 ya da 15 saat sancı çektim ilerleme olmadı 30 sn ye bir düştü sancılarım acil sezeryana alındım. Bebeğim de sağlıklıydı şükür ama sarılık daha hızlı olabilir dediler haftası küçük olduğundan sanırım siz bol bol besleyin bebeğinizi sütünüz yeteri kadar gelmiyorsa mama verin hiç diretmeyin emzirin tabiki ama takviye olarak mama verin en azından ilk bir iki hafta bebeğin sağlıklı olması inanın daha önemli. Malesef direttim ve bebeğimin bi gecede sarılığı 5 derece yükseldi acilen yatışı yapıldı. 6 gün küvezde kaldı. Ben hastanede 3 gün yattım ilaç kullanmaya devam ettim alt ve ast değerlerim normale dönene kadar her gün kan verdim ilaç işe yarıyor mu diye bakıldı eğer ki yaramıyorsa tekrar yatışım yapılacaktı. Ama korkmayın sağlıkla kucağınıza gelicek olmasını düşünün ve bebeğinizle konuşup anlatın bence işe yarıyor siz ne hissederseniz bebeğiniz de onu hissediyor unutmayın. Allah sağlıklı ve kolay doğum nasip etsin 💓
Ezgi-bulbul Böyle bir tecrübem yok ancak şunu diyebilirim ben olsam asla bir doktorun dediğine bakmazdım Allahtan umut kesilmez verdiğim tahlilleri başka doktorlara göster fikir al, kendini hemen strese sokma, rabbim sağlığını verir inşallah 🙏🏻
Reyreyli Ezgi-bulbul çok çok teşekkür ederim epey yüksek görünüyor tahlil sonuçları bir anormallik olduğu belli gibi ama yine de araştıracağım
Buketpendik Ezgi-bulbul yanlış bir düşünce genelik kolestazına bakın araştırın doktorlar size gerçekleri söylemek zorunda gebelik koleztazında ani bebek ölümleri olabilir bu kesin olur demek değildir ama önlem almak gerekir sıkı takip gerektirir tabiki doktorun söylediği şeyi dinlicek
Reyreyli Balarisiii allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah. İnsan ister istemez strese giriyor keşke elimden bir şey gelse
Balarisiii Reyreyli ben hergün ağlıyordum kimsenin tesellisi işe yaramıyordu ama az kalmış sizinde yine de birşey olmaz Allahın izniyle
Reyreyli Balarisiii inşallah sizin de doğumunuz kolay olur Allah yardımcımız olsun. Değerlerim çok yüksek olduğu için yatışım yapıldı ilaç alacağım
Balarisiii Reyreyli evet düşmüştü sezaryeni ben en son özel hastaneye gittim ve orada doğum yapmaya karar verdim doktorumla konuştuk bebeği daha fazla strese sokmamak adına sezeryane karar verdik
Reyreyli Busraoz merhabalar tam anlayamadım kafam dolu diye sanırım normal mi doğurdu yolsa sezaryen mi acaba
Busraoz Reyreyli açılması olmadı* olacaktı yanlış yazmışım evet açılması olsa normal doğum yapacaktı fakat açılması olmadığı için sezaryene alındı. Değerleri düşüp normal seyrettiği için 38.haftaları geçirdi bir sorun da olmadı sürekli kontrol altındaydı🙏🏻
Mavi61 Aynı durumu yaşadım 34. Haftada farkettim ilaçla geriledi ve doktorum beni 38. Haftada normal doğum için çağırdı suni verdi normal doğum yaptım hiç korkmayın
Reyreyli Mavi61 Mavi61 ya ne güzel. Allah bağışlasın evladınızı. Karaciğer ve safra değerleriniz nasıldı acaba