mutluyuz123 kişiden kişiye degisiyordur benim zor geçti çok ağrım vardı ağrı kesici veridlerinse biraz geçip geri başlıyordu çok bağırdım ağladım ama 4 ay oldu unuttum acıları sağlıklı olunda bn normal beklerken bı anda sezeryan oldu hayırlısıyla sağlıklı sihatli dogumunuz olur insallah