Kişiye göremi bilmem ama benim ilk iki gün çok ağrım oldu ama üçüncü gün sanki ameliyat olmamış gibi gezdim😀 çokta korkmamak gerekiyormuş. Sezeryan sonraki hafta oğlum sarılık oldu onunla hastanede kaldım iyiydim yani. Korkma. Ben spinal oldum ayıktım yani sen nasıl olmak istersin bilemem